Direct contact: 073-611 23 56

RegioBank app voor mobiel bankieren zakelijk

RegioBank app voor mobiel bankieren zakelijk
21 maart 2016 joelbouwmeester
Regiobank app mobiel bankieren zakelijk - Wonen & Welzijn

Gebruikt u Zakelijk Internet Bankieren? Dan kunt u ook op uw mobiel of tablet uw bankzaken regelen.

Voor wie

  • De app is voor zakelijke klanten die Zakelijk Internet Bankieren al gebruiken. Nog geen Zakelijk Internet Bankieren? Vraag dit dan aan bij uw Zelfstandig Adviseur.
  • U kunt de app alleen gebruiken als uw bedrijf maximaal 10 RegioBank rekeningen heeft en u bij uw Zakelijk Internet Bankieren één digipas heeft. Zijn er meer digipassen? Dan kunt u de app helaas nog niet gebruiken. Weet u niet zeker hoe het in uw situatie zit? Vraag het uw Zelfstandig Adviseur.
  • De app is beschikbaar voor mobiele apparaten met iOS (iPhone, iPad) of Android (bijvoorbeeld HTC, Samsung).
  • Heeft u met ons de Overeenkomst Gecombineerd gebruik Internet Bankieren ZZP – Particulier gesloten (Combi Contract)? Dan geldt er een aparte procedure voordat u de app kunt gebruiken.

Lees meer over het Combi Contract en de app.

Handleiding

Zo begint u met de app
Stap 1: Download en installeer de app
Ga naar de App Store of Google Play om de app te downloaden en te installeren.

  1. Kies voor ‘Zakelijk’
  2. Lees en accepteer de voorwaarden.
  3. Maak uw persoonlijke mobiele pincode aan.
  4. Onderteken uw registratie met uw digipas.
  5. Nu kunt u de app gaan gebruiken. In de app zelf vindt u meer informatie en tips over het gebruik en de mogelijkheden van de app.

Over de app

Met de Mobiel Bankieren app van RegioBank heeft u uw bank altijd in uw binnenzak. Handig als u snel uw saldo wilt bekijken of een betaling wilt doen. Of u nu thuis bent of onderweg. Met de app is bankieren nog makkelijker.

  • Inloggen en overboeken zonder digipas: u gebruikt gewoon uw zelfgekozen mobiele pincode.
  • Saldo checken van de betaal-, spaar- en beleggingsrekeningen die u ook in Zakelijk Internet Bankieren ziet.
  • Uw rekeningoverzicht persoonlijk maken: rekeningvolgorde + wel/niet tonen.
  • Bij- en afschrijvingen tot 24 maanden terug bekijken.
  • Geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en naar anderen.
  • Adresboek gebruiken.
  • Overboeking inplannen.
  • Acceptgiro scannen.
  • Voorlezen betalingskenmerk acceptgiro.
  • Log in zonder uw digipas
  • U logt in op de app met uw mobiele pincode: een 5-cijferige code die u zelf kiest. Zo kunt u uw saldo inzien en betalingen doen zonder uw digipas. Handig en snel.
  • En net zo veilig als de digipas.

Maximumbedrag met de app

Met uw mobiele pincode kunt u bedragen tot € 500 overmaken. Een lagere limiet instellen kan ook. Dat doet u zelf in de app. Voor betalingen boven de € 500 heeft u uw digipas nodig. Uw digipas heeft ook een daglimiet. Deze limiet is persoonlijk. U vindt uw maximumbedrag in Zakelijk Internet Bankieren.

Kosten

De Mobiel Bankieren app kunt u zonder extra kosten downloaden. Voor de transacties die u met de app doet betaalt u wel kosten. Dit zijn dezelfde kosten die u betaalt voor transacties die u via Zakelijk Internet Bankieren doet. U vindt deze in de Informatiewijzer Zakelijk Betalen.

De app veilig gebruiken

Mobiel Bankieren is ontwikkeld volgens onze hoge veiligheidsstandaard. Mobiel Bankieren is net zo veilig als Internet Bankieren. Wilt u meer weten over hoe u veilig gebruik maakt van onze apps? Kijk dan op de pagina over veilig mobiel bankieren. Komt u een app tegen die wij niet op deze pagina noemen? Open de app niet en neem direct contact op met de Helpdesk Internet Diensten.

Helpdesk Internet Diensten

Heeft u vragen of hulp nodig? Bel dan met onze Helpdesk Internet Diensten op nummer 030 – 291 42 90. Onze medewerkers helpen u graag verder. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.

Voorwaarden en informatie

Op onze producten en diensten zijn voorwaarden van toepassing. Het is belangrijk dat u deze voorwaarden goed leest. Als er een Productwijzer is, vindt u deze – samen met de overige relevante productinformatie – aan de rechterkant op deze pagina. Hier vindt u ook de Algemene Bankvoorwaarden, het Privacy- en Cookie Reglement en de Dienstenwijzer waar u onder meer informatie kunt vinden over openingstijden, adresgegevens en onze klachtenprocedure. Alle documenten kunt u downloaden, opslaan en printen.